Baracoa (Cuba)

 Baracoa  és una ciutat que em va captivar; vull pensar que hi tornaré. Fins al 1964 només s’hi podia arribar per mar. Machin ho canta molt bé. Us deixo unes instantànies meves i un video meravellós.

Baracoa es una ciudad que me cautivó, quiero pensar que volveré allí algún día. Hasta el 1964 sólo se podía llegar por mar. Machin lo canta muy bien. Os dejo unas instantáneas mías y un video maravilloso.

Baracoa is a city that captivated me, I think I will return there someday.  Until 1964 they could only reach by sea. Machin sings it very well. I leave my few snapshots and a wonderful video.

 

1 comentari

Filed under Instantànies de viatges ( Travel snapshots)

One response to “Baracoa (Cuba)

  1. Carmen

    Hola maca,
    fixa’t que vaig passar la meva infància escoltant aquesta i altres cançons de Machin pq al meu pare li encanta i jo no tenia ni idea d’on parava Baracoa, gràcies a tu ja ho sé.
    M’ha agradat molt el video i les fotos, agafen ganes d’anar.

Deixa un comentari

