Malasaña

Tots els dies són bons per escoltar Juan Perro, però és que avui toca escoltar Malasaña.

És una cançó que convida a cantar i a aixecar-se de la cadira. Jo la disfruto molt; és clar que jo estic entregada a la màgia, la tendresa i el talent de Santiago Auserón.

 

http://www.youtube.com/watch?v=5ljVxSs5vjk

Todos los días son buenos para escuchar a Juan Perro, y hoy toca escuchar Malasaña.
Es una canción que invita a cantar y a  levantarse de la silla. Yo la disfruto mucho, claro que yo estoy entregada a la magia, la ternura y el talento de Santiago Auserón
.

All days are good to listen to Juan Perro, and today is the day to listen Malasaña.

It’s a song that invites you to sing and get out of the chair. I really enjoy, of course I love the magic, tenderness and talent Auserón Santiago.

Anuncis

6 comentaris

Filed under Cançons ( Songs )

6 responses to “Malasaña

  1. Assun

    M’ha agradat escoltar Juan Perro una altra vegada
    Espero que passis un bon dia i que el sopar de 1 de Maig fos agradable

  2. Gràcies per tot. I ja veus que tinc bons mestres: entre ells, l’Andreu. Un petó

  3. karma

    Ho has aconseguit! Ara n’espero alguna de “The Boss”

  4. Carmen

    M’encanta aquest home, es genial!!

  5. Carmen

    Hola, t’envio l’enllaç d’una canço de Macaco que estic gairabé segura que t’encantarà

  6. Gràcies Carmen; confesso que no conec la cançó. L’escoltaré amb atenció.

Deixa un comentari

