Earrings

Sóc molt d’arracades i collarets i molt poc d’anells. Què deu voler dir això? Sigui com sigui,  jo crec que les arracades són un complement imprescindible per a les dones; trobo que ens afavoreixen molt i,  a més,  n’hi ha de tants tipus!

Fa uns anys em vaig apuntar a un taller de bijuteria i em vaig animar a fer-ne: vaig comprar fil de plata, alicates … i vaig descobrir les botigues del carrer del Call . Per sort, conservo algunes fotos d’aleshores. Us agraden?

Soy muy de pendientes y collares y muy poco de anillos. ¿Qué querrá decir esto? Sea como sea, yo creo que los pendientes son un complemento imprescindible para las mujeres; creo que nos favorecen mucho y, además,  los hay de tantos tipos!

Hace unos años me apunté a un taller de bisutería y me animé : compré hilo de plata, alicates … y descubrí las tiendas de la calle del Call.  Por suerte, conservo algunas fotos de entonces. Os gustan?

 

I really like earrings and necklaces and rings not much. What must mean this? Either way, I think the earrings  are an indispensable accessory for women .

A few years ago I signed up for ” jewelry ” classes and I decided to make earrings: I bought silver thread, pliers … and found the shops on Call Street. Luckily, I still have some pictures then. Do you like it?

Deixa un comentari

Filed under Fet a casa ( Homemade)

Deixa un comentari

