Serrat

Aquest és el primer Serrat que jo vaig veure. Presentava el disc  de poemes de Miguel Hernández al Tivoli de Barcelona. Jo estava nerviosa i molt emocionada.

Este es el primer Serrat que yo vi. Presentaba el disco de poemas de Miguel Hernández en el teatro Tivoli de Barcelona. Yo estaba nerviosa y muy emocionada.

 This is the first Serrat that I saw. Featured album of poems by Miguel Hernandez   to the Tivoli  theatre in Barcelona. I was very nervous and excited.

http://www.youtube.com/watch?v=Eed6g_9H6NQ&feature=related

El vaig poder veure gràcies a la Monserrat S., una dona fantàstica! Corrien els anys 70 i jo era una noia de poble que anava a veure el cantant que admirava a Barcelona. La Montserrat i el seu pare em van venir a esperar a l’estació, vam anar al concert i després em vaig poder quedar a dormir a casa seva, a Badalona. L’endemà em vaig despertar amb un mussol i no podia ni obrir l’ull. No n’he tingut mai més cap; tanta emoció bé que s’havia de manifestar!!

Lo pude ver gracias a Monserrat S., una mujer fantástica! Corrían los años 70 y yo era una chica de pueblo que iba a ver el cantante que admiraba en Barcelona. Montserrat y su padre me vinieron a esperar en la estación, fuimos al concierto y después me pude quedar a dormir en su casa, en Badalona. Al día siguiente me desperté con un orzuelo y no podía  abrir el ojo. Nunca más he vuelto a tener uno; tanta emoción bien que debía manifestarse!!

I could see through S. Montserrat, a fantastic woman! It was during the 70s and I was a small town girl going to see the singer he admired in Barcelona. Montserrat and her father came to expect me at the station, went to the concert and then I fell to sleep at his home in Badalona. The next day I woke up with a stye and could not open the eye. I never have one again, so it should lead to excitement!

1 comentari

Filed under Cançons ( Songs )

One response to “Serrat

  1. karma

    Quins records del nen del Poble Sec! Què maco! La primera cançó que recordo de Serrat va ser Paraules d’ amor. Petonets. karma

Deixa un comentari

