Cachao

Aquest és el meu post número 100! Per a mi és com fer el cim. Si m’ho haguessin dit fa un any, no m’ho hauria pas cregut . O sigui que un cop arribats aquí, vull donar les gràcies als qui m’heu ajudat a fer-lo i m’aneu seguint i animant. Per tant, avui toca música de celebració. Espero  que aquesta descàrrega de Cachao us agradi tant com a mi.

Vaig tenir la sort de poder veure i escoltar Cachao en directe; va ser  l’estiu de 2004 a Luz de Gas.  L’havia descobert uns anys abans  gràcies a una entrevista que vaig llegir i en què  Andy García l’esmentava amb molta veneració. Em va picar el cuquet i vaig buscar la seva música. Quina troballa! En aquesta descàrrega es pot apreciat el bon rotllo que contagia.

Este es mi post número 100! Para mí es como la cima. Si me lo hubieran dicho hace un año, no me lo habría creído. O sea que una vez llegados aquí, quiero dar las gracias a quienes me habéis ayudado a hacerlo y me vais siguiendo y animando. Por lo tanto, hoy toca música de celebración. Espero que esta descarga de Cachao os guste tanto como a mí.

 

Tuve  la suerte de poder ver y escuchar a Cachao en directo, fue en verano de 2004 en Luz de Gas.  Lo había descubierto unos años antes gracias a una entrevista que leí y en la que Andy García le mencionaba con mucha veneración. Me picó el gusanillo y busqué su música. Qué hallazgo! En esta descarga se puede apreciar el buen rollo que contagia.

This is my 100th post! For me is like the summit. If I had said a year ago, I would not have thought not. Or be diminished once here, I want to thank those who helped me do it and I was going along and cheering. So, now plays music celebration. I hope you enjoy this download Cachao as much as me.

I was lucky enough to see and hear live Cachao. It was in summer 2004 at the Luz de Gas. Some years earlier I had discovered from an interview I read and Andy Garcia in which he mentioned with great reverence. I caught the bug and looked for his music. What a find! In this download you can appreciate the good vibes that spread.

Anuncis

6 comentaris

Filed under Cançons ( Songs )

6 responses to “Cachao

  1. seni

    Enhorabona pel número 100

  2. karma

    Moltes felicitats, ja és centenària en saviesa, idees creatives i tantes coses positives. Petonets. Endavant i fins als 200

  3. rita

    Moltes felicitats per la teua perseverancia i constancia en tot el que empres!!!

  4. laura

    Felicitats amiga!, que no decaiga!., ens alimentes el cos i l’esperit.

  5. Maria del Mar

    Recordo perfectament aquell concert, va ser fantàstic.
    Els hauré d’escoltar més sovint, ara després de mirar l’enllaç ja em sento més feliç!

  6. Mª Josep

    Moltes felicitats pel teu post número 100! I que continuïn omplint-nos la vida de bones i agradables estones molts “posts” més. Ànims i endavant!

Deixa un comentari

