A summer dress

Els dies tapats i plujosos conviden a quedar-se a casa i a entretenir-se amb alguna cosa. Jo m’he fet aquest vestit d’estiu amb dues samarretes que ja no em posava gaire.

Los días cubiertos y lluviosos invitan a quedarse en casa y entretenerse con algo. Yo me he hecho este vestido de verano con dos camisetas que ya no me ponía mucho. Rainy days invite you to stay home and be entertained with something. I’ve made ​​this summer dress with two shirts that I no longer put much.

Anuncis

3 comentaris

Filed under Fet a casa ( Homemade)

3 responses to “A summer dress

  1. rita

    Que passada, que originalitat, que creativitat, estic flipant, es súper xulo el vestit sembla de Custo¡¡ Eres un megacrak creativa¡¡
    Ole tu¡¡¡¡

  2. Marimar

    M’agrada molt com ha quedat!

  3. karma

    Ho fas amb tant d’estil que sembla nou de trinca. Petons

Deixa un comentari

