Millet croquettes with salad

Sabíeu que el mill és el cereal que es digereix més bé? Jo em pensava que era l’arròs, però es veu que no. Ja us deveu haver adonat que a  les classes de cuina natural i terapèutica hi estic aprenent molt, oi? Doncs, avui vull compartir amb vosaltres un primer plat que combina la frescor de l’amanida amb l’energia i les bondats del mill. Que vagi de gust!

Ingredients: 100 grams de mill, 2 grans d’all, 3 alls tendres tallats menuts, una mica de julivert, 1 pastanaga, oli i sal. Per a l’amanida: endívia, pebrot vermell, olives negres i sèsam negre.

Elaboració : Es renta el mill i es posa en un pot amb 3 mesures d’aigua ( la referència és el mill, 1-3  ), quan bull, s’hi posa la sal, s’abaixa el foc al mínim i es tapa. Al cap d’uns 25 minuts el mill haurà absobit tota l’aigua i ja estarà cuit. Cal vigilar-lo de tant en tant perquè es pot enganxar. Tot seguit es posa oli en una paella i s’hi dauren els alls i la pastanaga ratllada, se sala i s’hi afegeix el julivert picat. Un cop està tot cuit es barreja en un bol i es deixa reposar una estona per tal que no cremi i es pugui agafar la massa resultant amb les mans  per fer les boletes sense cremar-se. I ja només queda aplanar una mica les boletes i daurar-les al forn o a la paella amb ben poc oli. Gens complicat, oi?

Link : mill

¿Sabíais que el mijo es el cereal que se digiere mejor? Yo creía que era el arroz, pero se ve que no. Ya os habréis dado cuenta de que en las clases de cocina natural y terapéutica estoy aprendiendo mucho, ¿verdad? Pues hoy quiero compartir con vosotros un primer plato que combina la frescura de la ensalada con la energía y las bondades del mijo. ¡Buen provecho! Did you know that millet is the cereal that is digested better? I thought it was rice, but is not. Well, today I share with you a first course that combines the freshness of the salad with the energy and the benefits of millet.Bon appetit!

Ingredientes: 100 gramos de mijo, 2 dientes de ajo, 3 ajos tiernos bien picados, un poco de perejil, 1 zanahoria, aceite y sal. Para la ensalada: endibia, pimiento rojo, aceitunas negras y sésamo negro.
Elaboración: Se lava el mijo y se pone en una olla con 3 medidas de agua (la referencia es el mijo, 1-3), cuando hierve, se pone la sal, se baja el fuego al mínimo y se tapa . Al cabo de unos 25 minutos el mijo deberá haber absorbido toda el agua y ya estará cocido. Hay que vigilar de vez en cuando porque se puede pegar. A continuación se pone aceite en una sartén y se doran los ajos y la zanahoria rallada, se sala y se añade el perejil picado. Una vez está todo cocido se mezcla en un bol y se deja reposar un rato hasta que se pueda coger la masa resultante con las manos para hacer las bolitas sin quemarse. Y ya sólo queda aplastar un poco las bolitas y dorar en el horno o la sartén con poco aceite. Nada complicado, ¿verdad?

Ingredients: 100 grams of millet, 2 garlic cloves, 3 finely chopped garlic, some parsley, 1 carrot, oil and salt. For the salad: endive, red pepper, black olives and black sesame. 

 Preparation: Wash the millet and put it in a pot with 3 parts water (the reference is millet, 1-3), when it boils, put the salt, lower the heat to low and cover. After about 25 minutes millet should have absorbed all the water. Then put oil in a pan and fry the garlic and add the grated carrot, salted and add the chopped parsley. Mix everything in a bowl and let stand for a while, once cooled, are formed into small balls and then flatten And there is only browned in the oven or in pan with little oil. Nothing complicated, right?

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3 comentaris

Filed under Cuina natural ( Recipes )

3 responses to “Millet croquettes with salad

  1. laura

    Quina bona pinta. Aviat m’hi posaré!

  2. Carmem

    Las he probado!!!!! 😢he llorado d lo buenas q estaban !
    Besos y gracias

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