Tolosa de Llenguadoc

Aquest estiu tornant cap a Barcelona un cop acabades les vacances vam passar 3 dies a Tolosa de Llenguadoc, i quina sorpresa! Li vaig trobar un aire tan italià que no em semblava que era a França, que també m’agrada però de diferent manera. M’hi vaig sentir tan bé que m’han quedat ganes de tornar-m’hi a passejar. Els molls de la Garona, els edificis de maons vermells, l’ambient …

Este verano regresando a Barcelona una vez acabadas las vacaciones pasamos 3 días en Toulouse, y qué sorpresa! Le encontré un aire tan italiano que tenía la impresión que no estaba en Francia, que también me gusta pero de diferente manera. Me sentí tan bien que me han quedado ganas de volver . Los muelles del Garona, los edificios de ladrillos rojos, el ambiente…

This summer, after returning to Barcelona finished the holidays spent 3 days in Toulouse, and what a surprise! The city has an atmosphere more Italian than French, in my opinion. I felt so good I have been looking forward to returning. The quays of the Garonne, the red brick buildings …

LinksCreu de Tolosa, Passejar per Tolosa, Vacances à Toulouse

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Instantànies de viatges ( Travel snapshots)

Deixa un comentari

